piątek, 21 lutego 2014

Współpraca - Perfumeria Niebieska. Co będę testować? :)

13 lutego nie okazał się pechowy, ponieważ otrzymałam paczuszkę ze współpracy z perfumerią. 

Będę testować oryginalne zapachy damskie oraz męskie.

Otrzymałam 3 zapachy męskie, które będzie testował mój chłopak oraz 2 zapachy damskie. Jeden dałam mamie, a drugi będzie dla mnie :)


Na zdjęciu brak jednego zapachu, ponieważ przed zrobieniem zdjęć dałam już mamie. 
No więc zapachy damskie to 2x Gucci, natomiast zapachy męskie to 2x Hugo Boss, 1x Gucci.

Recenzja pojawi się za jakiś czas, po zakończeniu testów :)


Zapraszam jeszcze raz na stronę: 

7 komentarzy:

  1. Ooo jestem ciekawa męskich zapachów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, świetne perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogie Panie zapraszamy do sklepu: http://www.perfumerianiebieska.pl/
    Grzech nie skorzystać :) takie ceny :) http://www.perfumerianiebieska.pl/pl/promotions
    Do każdego zamówienia próbka gratis :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)