środa, 26 lutego 2014

My tu gadu gadu, a KONKURS się kończy - przypomnienie ;)


Kochani, dziś pragnę poświęcić ten post na przypomnienie o konkursie.
Spojrzałam na kalendarz i patrzę, że to już 26 luty, a przecież u mnie trwa konkurs tylko do 28 (włącznie). No i myślę, że warto przypomnieć Wam, że można się jeszcze zgłosić.
Dlatego kto jeszcze nie wziął udziału, to odsyłam pod link:




Przypomnę jeszcze
NAGRODY:


1. miejsce: scrub i balsam do ciała



2. miejsce: szampon i odżywka do włosów


3 miejsce: balsam do ciała

dodatkowo
3,4,5 miejsce: Nagrody pocieszenia


Więcej informacji jak już wspomniałam pod linkiem:

Zasady są proste, a nagrody jak widzicie sami - mega atrakcyjne.
Dlaczego by nie spróbować swojego szczęścia? :)

3 komentarze:

  1. dobrze, że przypomniałaś bo moja skleroza postępuje w błyskawicznym tempie i bym nie zdążyła:P (następnym razem muszę się od razu zgłaszać) pewnie i tak nie wygram ale co mi szkodzi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłam się już:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)