piątek, 28 lutego 2014

Współpraca - Chenice, przesyłka

Hej blogerzy i blogerki! :)
Powiem Wam, że dzisiaj to wyjątkowo piękna pogoda, a to dopiero luty się kończy. Niebo, powietrze, Słońce, temperatura typowo wiosenne. Idealna pogoda na spacer :)

Wczoraj tata odebrał przesyłkę od kuriera od Chenice.
Była bezpiecznie zapakowana, nic nie uległo zniszczeniu.





















A testować będę: szampon restrukturyzujący, ziołową maseczkę odżywczą, oraz 3x szampon Hidro Keratin, 3x Multi-Vitamin Oil i 3x Kerabonding Mask.  



Całość:


Jeszcze tylko przypomnę, że dziś ostatni dzień przyjmuję zgłoszenia do konkursu: 

i zapowiadam, że zaraz po nim organizuję nowy konkurs, do wygrania będzie pewien zestaw, więc bądźcie czujni i sprawdzajcie mojego bloga! :)



8 komentarzy:

  1. gratki :) też czekam na przesyłkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ciekawe te produkty, nie znam firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie znam firmy, będę czekać na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na przesylke od nich :-). Gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W shinyboxie grudniowym były te próbki fioletowe , ale jszcze ich nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam te produkty jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)