wtorek, 4 lutego 2014

Mydlarnia powrót do natury, naturalne mydła - Współpraca


Chwalimy, chwalimy ;-)
Dostałam je już jakiś czas temu, aczkolwiek dopiero teraz nadrabiam zaległości z postami.

Moje naturalne cudeńka,


 które nabyłam we współpracy ze sklepem:




Przyjechały sobie kurierem, a ich podróż trwała tylko 1 dzień, więc nawet nie zdążyły się zmęczyć...



 W pudełku leżało sobie spokojnie 8 mydełek o różnych zapachach...
(Z bursztynem, borowiną, woskiem pszczelim, błotem z Morza Czarnego, borowiną i kawą, borowiną i bursztynem, hipoalergiczne oraz dla dzieci)



Gdy wyszły z pudełka, ich woń zapełniła cały mój pokój...




Na recenzję i dalszą część opowieści zapraszam już wkrótce ;-)





5 komentarzy:

  1. gratuluję :D ja czekam na swoje :D mam nadzieję, że dotrą jutro :D wczoraj dopiero zostały wysłane :/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, świetnie wyglądają. ;)
    Gratulacje! ;)

    marysseprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo bardzo fajna współpraca, lubię mydełka w kostce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)