czwartek, 13 lutego 2014

Współpraca - Oleander, paczka


Dnia 07.02.2014 otrzymałam paczkę od Firmy Oleander.
W paczce znalazłam 7 różnych rodzajów roślin egzotycznych. Oczywiście nasionka trafiły już w odpowiednie ręce - czyli ręce mojej mamy, ona będzie wiedziała co z tym zrobić ;-)



Paczuszka:




I zdjęcia opakowań:





Teraz przyjrzyjcie się zdjęciom nasionek. Szkoda, że dostałam ich tak mało, ale to nic :)
Ogólnie otrzymałam po 2 paczuszki tego samego rodzaju roślinek.
















A tak to widać od środka :P


Firma Oleander to Rodzinne Gospodarstwo Ogrodnicze. 
Można znaleźć tu wiele tropikalnych nasion i sadzonek. Co najważniejsze, ceny są bardzo niskie, zachęcające do kupna. Zapraszam do zapoznania się z oferta sklepu :)



10 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Również czekam na paczkę od nich;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić paczkę nasion bazylii i zasadzić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czekam na paczkę. A pasionek rzeczywiście mało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj w opakowaniach jest mało nasionek:P

    Zawsze możesz dokupić zamiast narzekać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Monika, nie narzekam :) Zawsze cieszę się z tego, co dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze w paczkach jest mało nasion :D świetne roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też otrzymałam :D jedna była pusta :/
    gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jaka świetna współpraca! Moja mama byłaby zachwycona, bo jej pasją jest działka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Babcia Mysz też by chętnie coś posiała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)