czwartek, 20 lutego 2014

Recenzja - Eveline, Argan Oil Peeling enzymatyczny



Recenzja Eveline, Argan Oil Peeling enzymatyczny odmładzający do twarzy 3w1


Od producenta:
Enzymatyczny Peeling odmładzający do twarzy 3w1 od eveline polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery wrażliwej, naczynkowej i suchej. 3w1, ponieważ pełni trzy funkcje: wygładza i ujędrnia; redukuje przebarwienia; stymuluje odnowę komórek.
Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działa w synergii z olejkiem arganowym. Delikatnie usuwa martwe komórki naskórka i eliminuje szorstkość. Wzmacnia naczynka krwionośne, niweluje zaczerwienienia, redukuje przebarwienia i przywraca cerze równomierny koloryt.
Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych o udowodnionej skuteczności działania LUXURY OF YOUTH COMPLEX™ gwarantuje natychmiastowe rezultaty. Olejek arganowy pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy. Ekstrakt z papai skutecznie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka. Redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt. Kwas hialuronowy nawilża i wygładza. Naturalna betaina wyrównuje niedoskonałości i napina skórę. Ekstrakt z lipy uszczelnia drobne naczynia krwionośne i niweluje zaczerwienienia.



Mi ten peeling przypadł do gustu, z chęcią zakupiłabym go sobie przy następnych zakupach, ponieważ spełnił większość zapewnień producenta :)
Bardzo przyjemnie rozprowadza się go na twarzy, towarzyszy temu miłe i delikatne uczucie. Nie zauważyłam jakiegoś efektu odmłodzenia, aczkolwiek zauważyłam, że zniknęły moje lekkie zaczerwienienia na policzkach. Produkt ten bardzo fajnie nawilżył moją skórę i wygładził, dlatego jestem bardzo zadowolona z kosmetyku. Zapach bardzo delikatny, współgrający z lekką konsystencją.


Plusy:
+ delikatny zapach
+ szczelne zamykanie na klik
+ delikatnie wyrównuje koloryt (moje lekkie zaczerwienienia na policzkach zniknęły)
+ bardzo lekka, nietłusta konsystencja
+ przyjemne uczucie na twarzy
+ wygładzenie i oczyszczenie
+ nie zostawia tłustej powłoki
+ dobrze się rozprowadza


Minusy:
- dostępność


W skrócie:

Cena:  ok. 12 zł
Pojemność: 60 ml
Wydajność: wydajny
Dostępność: sklep Eveline, Rossmann
  

Zapraszam na stronę Eveline:




5 komentarzy:

  1. obserwuję i zapraszam do swojego grona obserwatorów
    http://vacik123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam gruboziarnisty ale enzymatycznego nie widziałam ! Muszę się porozglądać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego produktu, mam nadzieję że niedługo na niego trafię !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)