sobota, 8 lutego 2014

Współpraca - Probody, przesyłka


A w czwartek, tj. 06.02.2014r. około godziny 16.30 otrzymałam paczuszkę od Firmy ProBody.
Nie wiem czy słyszeliście wcześniej o tej firmie, ale szczerze mówiąc ja dowiedziałam się o niej właśnie z blogów czytając recenzje. Podczas czytania, stwierdziłam, iż sama z chęcią bym spróbowała chlebka, jakie produkuje ta Firma.

Dziś tylko zdjęcia paczki i kilka słów wstępu, a recenzja niebawem :)




Paczka była dosyć spora jak na chlebek. Ale w środku znalazło się dużo papieru...



Po wyjęciu papieru zawartość paczki prezentowała się tak:


Jeden mniejszy chlebek i jeden większy :)


Zapraszam do zapoznania się ze stroną

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)