niedziela, 9 lutego 2014

Darmowe próbki - Zinalfat


Siemanko, cześć i czołem ;-)
Nie wiem dlaczego, ale zupełnie zapomniałam Wam pokazać próbki, które już baaaaaardzo dawno dostałam. Przeglądałam moje zdobycze i zauważyłam te i uzmysłowiłam sobie, iż nie pokazałam ich jeszcze Wam. 

O próbki pytałam tu:  http://zinalfat.pl/



Zinalfat to kremy kojąco-regenerujące, ratunek dla podrażnionej skóry. Póki co zastosowałam tylko raz. Ale mam zamiar potem spróbować ich użyć po depilacji, ciekawe czy zadziałają :)
Na którymś blogu czytałam, że jest bardzo zły i podrażnił skórę. Mi jednak to niestraszne, ja się nie boję, moja skóra jest wytrzymała. Zresztą i tak nie będę go stosować na twarz. 



Zdjęcia słabej jakości, gdyż podczas robienia zdjęć było już ciemno :D
Możecie kliknąć na nie, by powiększyć.


A u Was jakie nowości? 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)