czwartek, 27 lutego 2014

Royal Brand - a co to? :D

Ależ ja byłam zaskoczona, jak przyszła do mnie koperta z przyprawą Royal Brand.
Dlaczego? Bo ja w ogóle nie wiem skąd ona się u mnie wzięła :D
Kiedyś była akcja, żeby podać im adres w wiadomości i pierwsze ileś-tam osób otrzyma przyprawę. 
Może wtedy się załapałam do testów?

Bądź, co bądź ja się cieszę, bo otrzymałam przyprawę do kurczaka po marokańsku z orzechami nerkowca.
Na pewno wykorzystam tę przyprawę, ponieważ kurczaka u nas je się dość często.



Mieliście okazję używać tych przypraw?
Ja to jestem baaaardzo ciekawa końcowych rezultatów :)

7 komentarzy:

  1. O ja przesyłkę też dostałam ale dawno i z przyprawą do strogonowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam kiedyś, ale już nie pamiętam jaką przyprawę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz je widzę !! :) CZekam na recenzję ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam i nie używałam,ale jak do Ciebie zaglądam to robię się głodna:) Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na prawdę fajnie. :)
    Ja jednak nigdy nie używałam, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kurczaka i orzeszków do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)