sobota, 22 lutego 2014

Recenzja - Lakier do paznokci UV Mariza


No to dzisiaj porozmawiamy sobie o produkcie, jakim jest emalia do paznokci Disco UV firmy Mariza.

Nie wiem jak Wy, ale ja mam manię na punkcie moich paznokci. Posiadam mnóstwo lakierów w swojej kolekcji i praktycznie zawsze mam je pomalowane. Moim zdaniem paznokcie to wizytówka człowieka. Każdy powinien mieć je zadbane, czyste, ładnie obcięte i opiłowane. Tyczy to się również mężczyzn ;)

Zaprezentowanie tegoż produktu jest trudnym wyzwaniem, ponieważ jest on bezbarwny. Jednak uważam, że nakładanie tego typu lakierów jest fajnym rozwiązaniem, gdy chce się mieć piękne, błyszczące i wygładzone paznokcie. Taki efekt w 100 % zapewnia nam emalia Disco UV. 


Lakier świecący w ultrafiolecie. W świetle dziennym daje efekt bardzo delikatnego przeźroczystego fioletu. Nie obciąża paznokci, widać różnicę przed i po nałożeniu lakieru.
Gdy skończyła mi się baza pod mój lakier, spróbowałam w zamian użyć emalii. Sprawdziła się w 100 %, dzięki niemu lakier nie odpryskiwał , nie zmienił swojego koloru i trzymał się na paznokciu bardzo długo.

Nie zawiera szkodliwego toluenu i formaldehydu.




Na potrzeby zdjęcia niżej pomalowałam tylko kciuk emalią. Chciałam Wam pokazać, jak w świetle dziennym wyróżnia się lakier. Wybaczcie stan moich paznokci oraz to, że są nierówne. Lakier tak wygląda po tygodniu noszenia, więc wszystko jasne :P


Jak widać na zdjęciu poniżej lakier połyskuje lekko fioletowym odcieniem. Trudno to dostrzec, a jeszcze trudniej zrobić zdjęcia, na szczęście na śniegu w miarę mi się to udało.

Cena: 8,20 zł
Pojemność: 10 ml
Wydajność: bardzo wydajny

Kupić można tu: >sklep<




Chciałam Was również poinformować, iż istnieje możliwość zakupu kosmetyków Mariza z 30% zniżką, więcej informacji pod adresem e-mail: angelika@klubmariza.pl lub nr tel: 667-168-333 w tej sprawie.



Serdecznie dziękuję za zaufanie! :)


3 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam, ale ciekawy lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy lakier. :)
    I świetny blog! Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lakier :) wpadniesz? inspiracje-pazurkowe.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)