wtorek, 18 lutego 2014

Darmowe próbki 2014 Zepter, Swisso Logical - jak zdobyć?

Nie dodaję nigdy 2 postów dziennie, więc czasem mam lekkie opóźnienie :)
Na przykład te próbki dostałam już dawno, jakoś w poprzednim tygodniu lub jeszcze wcześniej.

Próbki Zepter, Swisso Logical można było zdobyć poprzez ich funpage na Facebooku.
Widzę, że nadal są dostępne. Zapraszam na ich stronę: >klik<

Aby je zdobyć wystarczy udostępnić ich post i wysłać w wiadomości prywatnej swój adres domowy. Na chwilę obecną jest 1.494 udostępnień, a wysyłają do 2.000 udostępnień. 


Informacje z Facebook'a:
Ten, kto udostępni ten post na swoim profilu i wyśle do nas wiadomość lub maila na marketing@zepter.com.pl podając w niej adres domowy, otrzyma PRÓBKI kosmetyków z naszej najnowszej linii Swisso Logical: 

HYDRO-LIFTING SERUM PNK-4250 - pozwala w znacznym stopniu zapobiec powstawaniu zmarszczek i drobnych bruzd oraz ograniczyć do minimum intensywność tych, które się pojawiły.

HYDRO-LIFTING KREM PNK-4260 - idealna kuracja nawilżająca i liftingująca, ożywia skórę, pomaga wygładzić zmarszczki i drobne bruzdy.

NAWILŻAJĄCY KREM POD OCZY PNK-4070 - kuracja przeciw starzeniu dla delikatnej skóry wokół oczu, zmniejsza również obrzęki i cienie pod oczami, nadając oczom promienny, żywy i energiczny wygląd.

KREM MULTIREGENERACYJNY PNK-4080 - formuła Swisso Logical zwalczającą negatywny wpływ stresu i ekstremalnych warunków pogodowych, wywołujących przedwczesne oznaki starzenia. 

COFNIJ CZAS. WYGLĄDAJ MŁODZIEJ. ZREGENERUJ SKÓRĘ. ZACHWYCAJ URODĄ.



Do próbek była dołączona ulotka pozwalająca bliżej poznać firmę oraz ich produkty.


Macie już swoje próbeczki? :)

6 komentarzy:

  1. Próbki od Zepter też dostałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki, ja rowniez dostalam :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam już:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zamawialam gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam, a właściwie miałam bo dałam je mamie ;) Jej się zdecydowanie bardziej przyda ten produkt niż mi teraz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)