sobota, 15 lutego 2014

Recenzja - Eveline, MiniMAX (Lakier do paznokci)

Witajcie!
Dziś recenzja lakieru do paznokci Eveline, MiniMAX. 

Dostałam do testowania 3 lakiery, więc sama mogłam wybrać sobie kolor, który bardziej mi odpowiada do recenzji. Jak najbardziej na plus!

Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci w klasycznej gamie kolorystycznej. Dzięki małej pojemności nie trzeba się już martwić, że lakier zaschnie i się zmarnuje. 

Kolor czerwony: 489
Kolor beżowy: 267
Kolor butelkowej zieleni: 843


Plusy:
+ dobra konsystencja
+ zaskakująco szybko schnie
+ cena
+ trwały 
+ bardzo duża gama kolorystyczna
+ pojemność: nie zaschnie
+ estetyczne opakowanie, poręczny

Minusy:
- seria jest bardzo nierówna - jeden lakier jest bardziej gęsty, inny rzadszy, jeden lepiej kryje, drugi wymaga 3 warstw


By pokryć całkowicie paznokieć potrzebne są 2 warstwy lakieru. 



Cena: ok. 5 zł
Pojemność: 5 ml
Wydajność: wydajny
Dostępność: sklep Eveline, Rossmann

Zapraszam na stronę Eveline:


Odrobina prywaty :)

Wczoraj były Walentynki, więc korzystając z okazji pozwolicie, że pochwalę się prezentem jaki wczoraj dostałam :))

A wy jak spędziliście Walentynki? Z chęcią usłyszę, co Wy dostaliście, być może będzie to dla mnie impuls i jakiś ciekawy pomysł do wybierania prezentu za rok :)



11 komentarzy:

  1. Fajny misio.Też myślałemo misiu ale kupiłem róże , truskawki i lody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do nas na 2 blog :)- http://agaslodziak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie dla mnie, ale lakiery tej firmy akurat lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka kolorów z tej serii i każdym mi się dobrze maluje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna recezja, chyba sama się skuszę, bo ostatnio nie mogę znaleźć żadnego dobrego lakieru.
    A co do prezentu, to świetny, slodki misiuu. ;)
    Ja otrzymałam puchowy portfelik w kształcie serca. ;)
    Pozdrawiam.

    marysseprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś dawno nie używałam lakierów tej marki,ale kolorek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie tak jest że one nie są sobie równe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Lab Eveline, ale zmartwiłaś mnie, że lakiery różnią się jakością - zatem ich zakup to loteria, a tego nie lubię. Ale kolory wybrałaś b. ładne.
    Pozdrawiam.
    Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki ;) wpadniesz?? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)