sobota, 15 lutego 2014

Recenzja - Eveline, MiniMAX (Lakier do paznokci)

Witajcie!
Dziś recenzja lakieru do paznokci Eveline, MiniMAX. 

Dostałam do testowania 3 lakiery, więc sama mogłam wybrać sobie kolor, który bardziej mi odpowiada do recenzji. Jak najbardziej na plus!

Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci w klasycznej gamie kolorystycznej. Dzięki małej pojemności nie trzeba się już martwić, że lakier zaschnie i się zmarnuje. 

Kolor czerwony: 489
Kolor beżowy: 267
Kolor butelkowej zieleni: 843


Plusy:
+ dobra konsystencja
+ zaskakująco szybko schnie
+ cena
+ trwały 
+ bardzo duża gama kolorystyczna
+ pojemność: nie zaschnie
+ estetyczne opakowanie, poręczny

Minusy:
- seria jest bardzo nierówna - jeden lakier jest bardziej gęsty, inny rzadszy, jeden lepiej kryje, drugi wymaga 3 warstw


By pokryć całkowicie paznokieć potrzebne są 2 warstwy lakieru. 



Cena: ok. 5 zł
Pojemność: 5 ml
Wydajność: wydajny
Dostępność: sklep Eveline, Rossmann

Zapraszam na stronę Eveline:


Odrobina prywaty :)

Wczoraj były Walentynki, więc korzystając z okazji pozwolicie, że pochwalę się prezentem jaki wczoraj dostałam :))

A wy jak spędziliście Walentynki? Z chęcią usłyszę, co Wy dostaliście, być może będzie to dla mnie impuls i jakiś ciekawy pomysł do wybierania prezentu za rok :)



11 komentarzy:

  1. Fajny misio.Też myślałemo misiu ale kupiłem róże , truskawki i lody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do nas na 2 blog :)- http://agaslodziak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie dla mnie, ale lakiery tej firmy akurat lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka kolorów z tej serii i każdym mi się dobrze maluje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna recezja, chyba sama się skuszę, bo ostatnio nie mogę znaleźć żadnego dobrego lakieru.
    A co do prezentu, to świetny, slodki misiuu. ;)
    Ja otrzymałam puchowy portfelik w kształcie serca. ;)
    Pozdrawiam.

    marysseprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś dawno nie używałam lakierów tej marki,ale kolorek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie tak jest że one nie są sobie równe...

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolorek :) i słodki miś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Lab Eveline, ale zmartwiłaś mnie, że lakiery różnią się jakością - zatem ich zakup to loteria, a tego nie lubię. Ale kolory wybrałaś b. ładne.
    Pozdrawiam.
    Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki ;) wpadniesz?? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)