wtorek, 25 lutego 2014

3 przesyłki jednego dnia oraz współpraca - nafta kosmetyczna

 Jak zauważyłam sporo blogów  otrzymało naftę kosmetyczną do testów.
Ja również otrzymałam ją jakiś czas temu, ale powtarzam po raz kolejny: mam jeszcze trochę zaległych postów w zanadrzu, dlatego nie dodaję tak na bieżąco "świeżych" postów. :))

Miłym gestem Firmy było dołączenie tych 3 słodkich czekoladek.
Ta czekolada jest naprawdę całkiem dobra! :)


Recenzja jak zawsze - po kilku-kilkunastu użyciach nafty :)


Jesteście zainteresowani tym produktem?
Bo ja powiem szczerze, jakaś zacofana byłam i nie słyszałam chyba nigdy o nafcie kosmetycznej :P

14 komentarzy:

  1. Ja słyszałam sporo o nafcie kosmetycznej, ale są na jej temat różne opinie. Sama jednak do tej pory nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowałam, ale słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to jeszcze nigdy nie stosowałam nafty :-) czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosowałam innej firmy, jestem ciekawa jak ta się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre mają czekoladki! :D A nafta mnie nie przekonuje. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja słyszałam ale nigdy nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam :D a czekolady nie spróbowałam, rodzice mi zjedli :(
    miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki :) Nafta kosmetyczna dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy, coś kiedyś mi się obiło o uszy o nafcie kosmetycznej, ale jakoś nie ciągnie mnie do niej :D czekam na recenzję w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam nafty , czekam na obszerniejszą recenzję ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam nafty:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja co prawda słyszałam o nafcie, ale nigdy jej nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje. Czytałam dużo dobrego,ale też złego na temat takiej nafty,także czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)