czwartek, 5 grudnia 2013

Współpraca - prekursorki.pl


Udało się! Nawiązałam współpracę z portalem prekursorki.pl 
W ramach testu otrzymałam 2 sosy do warzyw na ciepło Knorr. Post dodaję dzisiaj, bo mam lekkie opóźnienie. Paczkę dostałam jakoś w czwartek-piątek. Wybaczcie ;-)

Paczka dotarła do mnie w takim stanie:
Myślę, że nie ma tragedii :P


W środku był list z podziękowaniem oraz 2 wspomniane wyżej sosy.



Pierwszy do brokułów i kalafiora, a drugi do szpinaku.
Aby je przygotować nie trzeba wielu składników. Czasem wystarczy sama śmietana, a czasem np. cebula, masełko ze śmietaną.


Jeszcze żadnego dania nie zrobiłam z tymi sosami, więc dzisiaj się nie wypowiem. Dzisiejszy post ma na celu pokazać przesyłkę, a nie samą recenzję. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się coś z nimi zrobić i napiszę recenzję wraz ze zdjęciami :)

A co u Was? :)

PODZIEL SIĘ INFORMACJAMI ZE ZNAJOMYMI, PODAJ ADRES MOJEGO BLOGA DALEJ I SAM STAŃ SIĘ MOIM OBSERWATOREM :)


POZDRAWIAM! :)

1 komentarz:

  1. witam
    DO NIEDZIELI ZBIERAM ZAMÓWIENIA z Oriflame ! Polecam wode toaletową Fairy City Lights za jedyne 39,90 oraz wodę perfumowaną Precious
    Moments (50 ml) za 99 zł!! Idealny prezent pod choinkę dla siebie bądz dla kogoś ;)
    Link do katalogu 16
    http://poland.secure.oriflame.com/katalogi/2013/kat_16_2013.pdf
    Link do katalogu 17:
    http://poland.secure.oriflame.com/katalogi/2013/kat_17_2013.pdf

    mój email : a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)