piątek, 27 grudnia 2013

Darmowe Kalendarze 2014 FlowAir

Około 28 listopada na tej stornie >klik< wysłałam formularz, aby otrzymać darmowe kalendarze ścienne. 
Widzę, że nawet teraz jeszcze można je zamówić, więc kto jeszcze tego nie zrobił, to polecam :) 
Szły dosyć długo, bo około miesiąc. 



Dostałam duży kalendarz ścienny oraz biurkowy. 



 Tak wyglądają w przybliżeniu :) Ja zamówiłam po 4 sztuki, ponieważ dam bratu, rodzicom oraz pewnie komuś ze znajomych :)
Kalendarz przecież zawsze się przyda ;)



ZOSTAŃ MOIM OBSERWATOREM I POMÓŻ MI W ROZWOJU BLOGA - PODAJ ADRES DALEJ :)


POZDRAWIAM! :)


12 komentarzy:

  1. Ja zamawiałam około tydzień przed świętami i czekam na ścienny i biurkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten stojący, czekam na ścienny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :) Przed świętami dostałem biurkowy i ścienny. Już znalazły właścicieli bo u mnie nie ma na nie miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny ten kalendarz :)
    obserwuję, teraz twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na bloga :)
    obserwacja za obserwacje ? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    będzie mi miło jak polubisz : https://www.facebook.com/pages/Słodkiesłodkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już we wcześniejszych komentarzach pisałam: ,,Fajny pomysł na bloga!" :D

    Chyba się skuszę, bo kalendarz świetnie się prezentuję z Tego co widzę! :*

    http://mylife-visia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kalendarze ;)

    Ps. u mnie trwa konkurs , zapraszam ;*
    roksanaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zamówiłam i jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamówiłam, ale mi nie przyszedł. Niestety :/

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)