sobota, 14 grudnia 2013

Współpraca - paczka (zgadnij co to?) :P

Otrzymałam wczoraj paczkę ze współpracy. 
Niektórzy mogą się już domyślać, co jest w środku. Jak myślicie, co może być w środku? ;-)



 No i tu już wszystko jest jasne.
Kto się domyślił? :)


 Współpraca z Crystal CiTY.


Tak, po niedługim czasie oczekiwania, otrzymałam upragnioną paczuszkę.
Upragnioną, ponieważ statuetka będzie prezentem dla mojego chłopaka :)
Mam nadzieję, że mu się spodoba.

Wkrótce możecie się spodziewać recenzji obydwu rzeczy, ponieważ dzięki uprzejmości Pana Kamila mogłam wybrać dodatkowo coś dla siebie. :)

1 komentarz:

  1. Myślałem, że w środku będzie kot Schrodingera... Nie trafiłem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)