piątek, 6 grudnia 2013

Pomóżcie wybrać statuetkę od CrystalCiTY :)


Muszę wybrać jakąś statuetkę od tej Firmy, którą już pewnie dobrze znacie :)
No i mam dylemat nad tymi:


W sumie po burzliwych przemyśleniach najbardziej podobają mi się te dwie po prawych stronach (koronkowe serce oraz drzewko)

Statuetka to ma być prezent dla chłopaka na święta, dlatego chciałabym dobrze wybrać, żeby był zadowolony. 
Może pomożecie mi z wyborem? Może te drzewko? Sama nie wiem.. 
I do tego jakiś tekst. Szukałam już jakiś sentencji, aforyzmów.

Znalazłam kilka:
Miłość jest pragnieniem, aby dawać - a nie otrzymywać. - Bertolt Brecht

Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie, gdy będziemy go­towi przyjąć nies­podzian­ki, ja­kie niesie nam los. – Paolo  Coehlo

Jest tyl­ko jed­no szczęście w życiu, kochać i być kochanym. - George Sand

Miłość zaczy­na się wte­dy, kiedy szczęście dru­giej oso­by sta­je się ważniej­sze niż twoje.  - H. Jackson Brown, Jr.

Tak mi trzeba wiedzieć, że się ktoś o mnie troszczy w tym obcym świecie. I wiem, jak bardzo nie zasługuję na tę troskę - ja z moimi idiotycznymi depresjami i całą tą maszynerią spekulacji.


Mężczyźni uwielbiają czuć swoją przewagę, nie zdając sobie sprawy, iż w większości przypadków zachowują się w sposób całkowicie przewidywalny.- Paulo Coelho

Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał. - Paulo Coelho

Tylko sercem widzimy prawdę - to, co najważniejsze, jest niewidoczne dla oczu.- Antoine De Saint-Exupery


Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostaje.- Antoine De Saint-Exupery

POMÓŻCIE wybrać statuetkę i tekst! :D

2 komentarze:

  1. Ja bym wybrała dwa serce symbolizujące waszą miłość z napisem Tylko sercem widzimy prawdę - to, co najważniejsze, jest niewidoczne dla oczu.- Antoine De Saint-Exupery

    Lub drzewo Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostaje.- Antoine De Saint-Exupery

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pomyślałam tak samo jak Beata, drzewko i Antoine De Saint- Exupery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)