piątek, 6 grudnia 2013

CrystalCiTY - projektowanie i zamawianie


Pragnę Wam dzisiaj przedstawić proces składania zamówienia na stronie sklepu CrystalCiTY.

Na samym początku szukamy odpowiedniej dla siebie statuetki. Trzeba przemyśleć, gdzie miałaby stać, czy miałby to być prezent, dla kogo ją damy, jaki dobrać napis. I tu pozytywne zaskoczenie, ponieważ zdecydowana większość statuetek podlega personalizacji. Wystarczy wybrać odpowiednią czcionkę i ruszyć głową ;-)
 Moim zdaniem to rewelacyjne rozwiązanie na prezent. Można napisać, co tylko podpowiada serce, a zadowolenie w oczach drugiej osoby gwarantowane :) 




Aby stworzyć swoją statuetkę wystarczy obok ceny wybranej statuetki nacisnąć napis: "Projektuj", wtedy automatycznie przeniesie nas do konfiguratora statuetki. 

Swój tekst można przesuwać w lewą i prawą stronę oraz pozostawić na środku.
Do wyboru mamy 14 czcionek, więc każdy ma możliwość dobrania idealnej dla siebie. Następnie wybieramy rozmiar czcionki. 
Kolejnym krokiem jest treść. Tu każdy z nas indywidualnie może popisać się swoją kreatywnością i wymyśleć coś oryginalnego. 

Fajnym pomysłem jest możliwość zaznaczenia opcji zezwalającej na dokonanie drobnych modyfikacji przez projektanta. Miałam już nieraz taką sytuację, że nie byłam pewna, czy dobrze coś zrobiłam, czy potem będzie to dobrze wyglądało, a tu mamy taką opcję profesjonalnej korekty :)
Dodatkowo możemy dopisać swoje uwagi dotyczące projektu. 


Potem zatwierdzamy projekt, dodajemy statuetkę do koszyka i to wszystko :)

Wystarczy wpisać swoje dane, wybrać metodę płatności i cieszyć się statuetką, która w bardzo szybkim czasie znajdzie się w Twoim domu. 

Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zaprosić Was na stronę producenta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)