czwartek, 5 grudnia 2013

Terminarz jeździecki

A co dzisiaj? Otóż taką paczuszkę przyniósł mi dzisiaj listonosz :)


W środku znajdował się kalendarz jeździecki 2014 i notesik.
Dostałam go dzięki stronie http://www.terminarze.pl

 Kalendarz jest bardzo fajny, ponieważ znajdzie się tu miejsce na wszystkie notatki: plan zajęć, ważne telefony, własne notatki, adresy. Terminarz ma układ tygodnia na prawej stronie, a na lewej jest przeznaczone miejsce na notatki. Co 11 stron pojawia się barwne zdjęcie konia. 
Na pierwszych 10 stronach ukazana jest budowa anatomiczna konia, budowa szkieletu , prawidłowa postawa konia oraz słownik polsko-angielsko-niemiecki z nazwami części ciała konia. 

Dla osób takich jak ja, czyli zorganizowanych taki terminarz to niezbędnik w codziennym życiu. Od paru już lat używam kalendarza i zawsze mam go w torebce. Dzięki niemu nigdy nie zapomnę o ważnym spotkaniu, umówionej wizycie czy jakimś sprawdzianie :)


Terminarz jest bardzo solidnie wykonany, okładka jest sztywna, ale miękka w dotyku. Nawet nie wiem jak to opisać ;-) 
Kartki nie wypadają i w późniejszym użytkowaniu na pewno też nie wypadną. W środku jest tasiemka, dzięki której łatwo odnajdziemy trwający tydzień.


Kalendarz można jeszcze zdobyć w konkursie na stronie 
http://www.terminarze.pl/pl/i/KONKURS/15 
(wystarczy odpowiedzieć na jedno proste pytanie :) )
Spieszcie się, bo konkurs już się kończy!


A już jutro Mikołajki.
W związku z tym chyba mogę Wam życzyć Wesołych Świąt, prawda? ;-) 
Życzeń nigdy za wiele kochani :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)