sobota, 13 września 2014

Neonowe lakiery - hit czy kit?

Hejka wszystkim!

Co tam u Was słychać? Ja mam teraz dużo wolnego czasu w oczekiwaniu aż wyjadę na studia ;) A dzisiaj zaproszę Was na post, w którym wyrażę swoją opinię na temat neonowych lakierów do paznokci. 











Do tej pory nie kupowałam sobie żadnych neonowych lakierów, ponieważ lubuję się w kolorach pastelowych, bardziej neutralnych. Jednak w okresie wakacyjnym wiele dziewczyn decyduje się na coś odważniejszego, czyli na przykład na jaskrawe kolory. Jak już powiedziałam, nie są one w moim stylu. Ale jeśli ktoś lubi... ;) 
Aby w pełni pokryć paznokieć należy nałożyć dwie warstwy. Kolor jest intensywny i dość trwały. Ostatnio mam sporego lenia i nie robię zbyt wiele, więc na moich paznokciach kolor bez odprysków utrzymał się ok 4-5 dni. Pędzelek ma dłuższe włosie, nie jest ono zbyt gęste, aplikacja nie sprawia nim problemu. Lakier schnie w przeciętnym czasie, nie jakoś mega długo, ale nie zasycha też od razu ;) Jeśli spośród tych dwóch kolorów miałabym wybrać jeden, to postawiłabym raczej na róż. Ale to już wiecie, pod przymusem. Dla mnie nie ma to jak pastelowe, koralowe, neutralne kolorki :) 

Ciekawostka: to z tej firmy pochodzą słynne, tanie i lubiane lakiery Safari ;)
Firma oferuje świetne kolory, każdy mógłby wybrać coś dla siebie. Szkoda, że nie miałam okazji przyjrzeć się tym ciekawszym kolorom.
Ostatnio strona, z której pochodzą lakiery zmieniła szatę graficzną witryny internetowej i muszę przyznać, że jest progress. Strona jest bardziej przejrzysta, czytelna i łatwo można znaleźć to, czego się szuka. Musicie sami się przekonać! :) Link na końcu posta.






Skąd pochodzą produkty?


Osobiście bym nie zakupiła tych kolorów, ale jeśli chodzi o jakość, to byłabym skłonna je kupić :)

A wy lubicie neonki?


2 komentarze:

  1. lakiery Safari miałam, tych nie, podoba mi się róż, ładny delikatny neon, pomarańcza to nie do końca moja bajka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)