wtorek, 16 września 2014

Cukrowy peeling do ust o zapachu truskawki

Witam Was serdecznie,

Dzisiaj porozmawiamy o cukrowym peelingu do ust o zapachu truskawki. 

A ja na początku nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak peeling do ust :D
Dokładniej mowa o produkcie od Laura Conti - Strawberry Sugar Lip Peeling (with vitamin complex). Zapraszam Was na recenzję! :)


Każda kobieta lubi mieć zadbane, miękkie usta, bez suchych skórek. Czy z pomocą przyjdzie nam peeling do ust?



Zanim zaczęłam używać peelingu moje myśli skierowane były w tę sceptyczną stronę. Nigdy nie używałam tego typu produktów, a nawet o tym nie słyszałam. Przyszedł czas na premierę. Użyłam go parę razy. Peeling umieszczony został w poręcznej i wygodnej tubce, dzięki czemu bardzo łatwo aplikujemy produkt. Zapach przypomina mi zapach truskawkowej gumy do żucia, nie jest intensywny, ale wyczuwalny. Kolor to koralowa/malinowa czerwień - nie widać go na ustach. Produkt pozostawia na ustach tylko blask. Konsystencja przypomina mi tani błyszczyk do ust, rodem z gazety dla nastolatek, ale da się przeżyć. Ziarenka peelingujące są bardzo drobne, słabo wyczuwalne, z czasem pocierania całkiem zanikają (rozpuszczają się). Według mnie mogłyby być troszkę większe. Po zmyciu produktu na ustach pozostaje coś w stylu "olejku". Są lekko natłuszczone i widać, że krążenie w ustach się zwiększyło, ponieważ stały się one bardziej czerwone niż zwykle, a także bardziej gładkie i jędrne.
Widać jakieś działanie tego produktu, ale osobiście uważam, że jest on zbędny w kosmetyczce. Taki sam efekt możemy uzyskać poprzez delikatne pocieranie ust szczoteczką do zębów, a jeśli chodzi o efekt odżywienia, to myślę, że i tak większość kobiet używa jakichś masełek/balsamów do ust. Nie kupiłabym produktu tego typu. Jeśli jednak ktoś chciałby spróbować tego peelingu, to polecam, bo działanie jest takie, jakie obiecał producent. Jednak dla mnie jest to zbędna rzecz :)



Truskawkowy peeling do ust odżywiający i wygładzający naskórek. Zawiera niezwykle drobne kryształki cukru usuwające martwy naskórek oraz bogaty kompleks witaminowy o działaniu odżywczym i ochronnym. Wygładza, zmiękcza i ujędrnia usta.


Skład: Hydrogenated Polyisobutene (and) Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer (and) Butylene / Ethylene/ Styrene Copolymer, Sucrose, Dicaprylyl Ether, Paraffinum Liquidum, Silica, Aroma, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, C.I.15850.





Pojemność: 10 ml
Wydajność: całkiem wydajny
Dostępność: sklep int. / Rossmann
Cena: ok. 9 zł



P.S. Co myślicie o tym dodatku "czytaj dalej"? 
Dodawać posty z takim dodatkiem, czy tak jak było wcześniej - aby wszystkie posty całościowo wyświetlały się na stronie głównej?


1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)