niedziela, 7 września 2014

Ananasowe plastry do depilacji - moja opinia

Cześć wszystkim :)

Dzisiaj chciałabym wyrazić swoją opinię na temat plastrów do depilacji o zapachu ananasowym. Przyznam się uczciwie, że jeszcze nie używałam plastrów, chyba zawsze brakowało mi odwagi. Wiele osób zastanawia się: czy używanie plastrów boli? Jak długi jest efekt po depilacji plastrami?
Na te pytania postaram się udzielić odpowiedzi.

Ale przyszedł czas na moją konfrontację z plastrami do depilacji. Wątpiłam w ich ananasowy zapach, myślałam, że go wcale nie będzie czuć, jednak...





W opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna, 2x chusteczki pielęgnacyjne, 12 pojedynczych plastrów (u mnie było akurat 14 :P). Jak już wspomniałam, dodatkowym atutem tych plastrów ma być ananasowy zapach. Faktycznie, jest on bardzo wyczuwalny. No ale nie o to przecież tutaj chodzi ;) No ale jeśli ktoś lubi, to proszę bardzo :) 
Bałam się przykleić pierwszy plaster, bo wiedziałam, że ciężko mi będzie go odkleić :D 
W końcu przykleiłam i zgodnie i instrukcją,od razu oderwałam "pod włos". No i jak spodobał mi się efekt? Problem w tym, że nie bardzo. Mimo ogromnego bólu, sporo włosków pozostało. Producent zapewnił, że nawet najmniejsze włoski będą usunięte, a tak się nie stało. Jedynym plusem to utrzymanie się efektu. Te włoski, które udało się wyrwać nie odrastały bardzo długo. Myślę, że jakoś koło miesiąca. Po jakimś czasie wyskoczyły mi drobne podrażnienia, ale po używaniu depilatora też moje nogi tak reagują. Następnego dnia nie ma już po nich śladu. Chusteczki pielęgnacyjne dużo pomagają w usunięciu pozostałości po plastrach. Jednak mimo wszystko nie przekonałam się do używania plastrów. Boli i nie jest dokładne. A co mówić o jakichś miejscach wrażliwych, na przykład za kolanem itp.? Używać tam innych sposobów depilacji? To wtedy używanie plastrów mija się z celem. Skoro efekt mógłby się utrzymać około miesiąca, to chcielibyśmy zapomnieć na ten czas o depilacji, ale skoro plastry nie nadają się na każde miejsca, nie jest to możliwe. 





Liczba plastrów: 12
Cena:
Działanie:
Dostępność: strona int, Rossmann

Ja się nie przekonałam do używania plastrów, ale co kto woli ;) Z chęcią przeczytam Wasze opinie, piszcie w komentarzach! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)