poniedziałek, 18 listopada 2013

Darmowe próbki pasty do zębów Colgate i Elmex


Swego czasu zamówiłam również próbkę pasty do zębów Colgate Sensitive Pro-Relief, ale z tego co widzę, akcja została zakończona. (Można ewentualnie próbować pisać w mailu :P). Zamówiłam ją bodajże z tej strony http://www.colgatesensitiveprorelief.com.pl/home

Pasta ta ma bardzo fajny, specyficznie miętowy zapach i jest łagodna dla zębów. W tubce znajduje się 22 ml produktu. Jej działanie mogę potwierdzić w 100%. Ma bardzo fajną konsystencję.


Druga pasta to pasta Elmex przeciw próchnicy.
Dostałam ją od mojej dentystki, na lakierowaniu zębów :>
Zapach pasty jest bardzo przyjemny, mniej intensywny od Colgate.


Można próbować pisać maila do tej firmy, może akurat coś wyślą ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)