piątek, 7 marca 2014

Moja wygrana w konkursie PILOMAX! :)

No nie wierzę! Po raz pierwszy wygrałam coś w konkursie internetowym!
Paczka była dla mnie totalnym zaskoczeniem, ponieważ w sumie nie widziałam jakiegoś maila, który informowałby mnie o wygranej...

Konkurs organizowany był na stronie:
Na dole istnieje mój nick. 

Otrzymałam zestaw do pielęgnacji włosów ciemnych farbowanych.
Ja takowych nie posiadam, aczkolwiek posiada moja mama, więc będzie to zestaw dla niej :)


Zadaniem konkursowym było zrealizować dwa podpunkty.
1. Jak pielęgnujesz swoje włosy?
2. Wymyśl hasło reklamowe firmy Pilomax

NAGRODY:
1.,2.,3. krok z serii REGENERACJA: szampon, maska, odżywka w sprayu


Maska ma dziwny kolor :D Na zdjęciu nie widać tego dobrze, ale możecie się domyślać jak wygląda w rzeczywistości i co przypomina :D


1,2 krok z serii PIELĘGNACJA: szampon, odżywka


Wartość zestawu została wyceniona przez organizatora na 145 zł.

Całość zestawu. Zadowolona z czwartkowej przesyłki :))
Jednak warto brać udział w internetowych konkursach.


5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaa świetna wygrana! Ja to nie mam szczęścia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nagroda,gratuluję i życzę kolejnych wygranych.Pozdrawiam ciepło. (www.nogawkuchni.blogspot.com i www.niekupujwciemno.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)