piątek, 31 stycznia 2014

Współpraca - Sensilis próbki


Wczoraj dostałam 3 paczuszki, ale jedną pokazałam wczoraj. Dziś pokazuję pozostałe 2.

Pierwszą otrzymałam dzięki stronie:

Jest to bardzo ekskluzywna Firma, której kosmetyki znajdują się w aptekach.

Dostałam kilkanaście różnych próbek.
Podkłady, kremy na dzień, na noc, pod oczy, serum.




Gdy je wszystkie zużyję napiszę recenzję. :-) 



Druga z trzech przesyłek to ponownie próbki od Johnsons.
Wciąż można zamówić tu: 


A u Was co ciekawego w dzisiejszych skrzynkach?
Listonosze nie zamarzają? ;-)

9 komentarzy:

  1. O, jak fajnie :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :D fajne przesyłki :D miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;) Mam nadzieję,że jesteś zadowolona. Koniecznie napisz recenzje !!!

    Zapraszam do mnie : http://smiesznaaleksandra1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, gratulacje. Próbki od Johnsona też dostałam, świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje choć napisanie opinii po zastosowaniu próbki nie jest łatwe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)