sobota, 29 sierpnia 2015

Syropy Excellence - zaspokoją Twoje pragnienie?

Cześć! :)

Czy tak jak ja szukaliście czegoś na ostudzenie pragnienia w te upalne dni? A może po prostu chcielibyście spróbować czegoś nowego do picia? Dzisiaj opowiem Wam trochę o syropach :)






Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.



Syropy już od samego początku zachęcacją nas do kupna, ponieważ mają bardzo ciekawe opakowanie. Są na nich umieszczone przepisy na różne drinki z wykorzystaniem owego syropu. Dodatkową ich cena nie odstrasza - kosztują około 7 zł za 700 ml syropu. A z takiego całego opakowania powstaje baaardzo dużo szklanek z napojem :) Ja osobiście bardzo lubię takie produkty i zawsze chociaż jeden smak musi znaleźć się w mojej kochennej szafce. Syropy po otwarciu można całkiem długo przechowywać - przynajmniej mi się tak zdażyło, ponieważ o nim zapomniałam :D - i nic się z nim nie stało, nie zepsuł się. Dostępne są 3 warianty smakowe, z których wszystkie skradły moje serce i nie jestem w stanie wybrać tego najleszego. Może limonka, może malina? Zależy od upodobań :) Co wiecej, posiadają bardzo ciekawe koreczek, dzięki któremu z łatwością możemy dozować odpowiednią ilość płynu do szklanki. Domyślam się, że są zwolennicy, jak i przeciwnicy takich produktów, ja jednak jestem po stronie zwolenników. Szczerze polecam wypróbować, a nawet spróbować zrobić drinki z przepisów podanych na opakowaniu :)
Syropy można podawać na wiele sposobów - do kawy, herbaty, piwa, rozcieńczać z wodą.


Zdjęcia poniżej przedstawiają: po lewej syrop nierozcieńczony, po prawej - rozcieńczony z wodą. 





Cena: 7 zł
Pojemność: 700 ml
Dostępność: Biedronka i inne supermarkety


Uwielbiam! Przystępna cena za taką pojemność, smaczne i oryginalne :)
Próbowaliście?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)