niedziela, 31 maja 2015

Gelli Baff - żelowa kąpiel, dla najmłodszych i nie tylko :)

Witam Was serdecznie! :)

Aby nie zawsze było kosmetycznie przygotowałam dzisiaj dla Was post trochę z innej beczki. Mianowicie będzie on o pewnych dwóch magicznych proszkach, które zamienią zwykłą kąpiel w wannie w niezwykłe doświadczenia. 



Zamień kąpiel w czas pełen zabawy z Gelli Baff. Gelli Baff zmienia wodę w kolorowy żel i z powrotem. Po prostu napełnij swoją wannę około 40 litrami ciepłej wody, rozpuść w niej proszek, zamieszaj. Obserwuj jak w niezwykły sposób Twoja nudna kąpiel zamienia się magicznie w zabawny, gęsty żel. Wchodzą do wanny i baw się dobrze!
Gelli Baff jest to kompletnie nieszkodliwy proszek, który zwiększa 400 krotnie swój ciężar w wodzie. Kiedy zabawa się skończy, dodaj drugi proszek z pudełka i cały żel zamieni się z powrotem w wodę.

UWAGA!
- zalecane dla dzieci powyżej 5 lat. Pod stałą opieką rodziców można bawić się w młodszym wieku
- nie wlewaj za dużo wody do wanny. W wannie może znajdować się jedynie 5 - 6 cm wody. Nie dodawaj gelli baff kiedy woda jeszcze leci. Napełnij wannę wodą i dopiero dodaj proszku.
- nie jedz Gelli Baff - nie jest on trujący, ale może być niesmaczny :)


Etapy zamiany wody w żel i odwrotnie:

 Uważam, że ten żel jest świetną zabawą dla najmłodszych. Taka zabawa dostarcza dzieciom wiele radości. W zależności jakie proporcje damy wyjdzie nam mniej lub bardziej galaretowata konsystencja. Jak możecie zaobserwować na zdjęciach, ja dałam mało wody, a sporo proszku i im więcej mieszałam tym żel stawał się bardziej zbity. W ofercie jest wiele rodzajów tych proszków: do wanny, do basenu, do spa, do zabawy. Ja jednak myślę, że jakoś drastycznie się te proszki nie różnią i można jeden proszek wykorzystać na wiele sposobów.  No chyba, że proszek w otwartym opakowaniu wywietrzeje i nie będzie już miał wiążących właściwości, a tego jeszcze nie sprawdziałam. We wszystkich zestawach zawsze znajduje się również drugi proszek, który odmienia proces - przemienia żel z powrotem w wodę. Dzięki temu działaniu sprzątanie po zabawie zajmuje dosłownie moment.








Fantastyczne żele znajdziecie pod linkiem: http://www.gadzetex.pl/smieszne-c-1.html
Cena: 23 zł.
Uważam, że te magiczne proszki to świetna zabawa, nawet ja się świetnie bawiłam tworząc te ciekawe konsystencje. Małe dzieci będą zachwycone! Świetna zabawa gwarantowana :) Proukt wart swojej ceny :)


Produkt znajdziecie na stronie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)