czwartek, 17 kwietnia 2014

Mydło naturalne Lacura - naturalna.eu

Kto jak kto, ale ja już trochę naturalnych mydełek się natestowałam ;-)
Dlatego z szerokim uśmiechem podeszłam do kolejnych testów. 
Byłam więcej niż pewna, że na tym produkcie się nie zawiodę. Bardzo sobie cenię produkty z tego sklepu i być może może właśnie dzięki zawartej współpracy w najbliższym czasie coś zamówię :-)

Otrzymałam mydełko naturalne Lacura Aloe Vera, czyli jak już łatwo się domyśleć, mydełko aloesowe. Gdy je tylko powąchałam pomyślałam: "Jeju, ale przyjemny zapach". Bardzo mi się spodobał. Nie przypomina takiego taniego mydła z hipermarketu. Waga: 100 g.
Delikatnie oczyszcza skórę podczas mycia, dodatkowo posiada drobinki, które praktycznie nie są wyczuwalne i nie drapią, są bardzo delikatne. Mimo ładnego naturalnego zapachu, zapach na skórze nie pozostaje zbyt długo :-( 
Mydełko nie uczuliło mnie, ani nie podrażniło mojej skóry. Skóra została nawilżona i delikatnie odświeżona. Jest dosyć wydajne, ponieważ starczyło mi i rodzince na miesiąc. Dobrze się pieni. Zdecydowanie godne polecenia :-)




Waga: 100 g
Cena: 10 zł
Wydajność: (standardowo) wydajne

Można zakupić tutaj - wysyłka gratis



Zapraszam na zakupy:




4 komentarze:

  1. Również lubię naturalne mydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym przygarnęłą ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetie się prezentuje :-). Może kiedyś kupię, teraz mam za dużo mydeł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Dzięki Wam, mój blog w ogóle istnieje :) Na pewno do Was zajrzę :)